Ошибка
  • XML Parsing Error at 1:84. Error 9: Invalid character

Який порядок та терміни сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизни товарів?За яких обставин виникає обов’язок із подання декларації акцизного податку? Затверджено акт інвентаризації пального.Актуально для учасників ринку РРО!

08.04.2016 09:47 Карина
Печать PDF

Який порядок та терміни сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизни товарів?

Згідно з пп. 215.3.10 ст. 215 Податкового кодексу України для підакцизних товарів, реалізованих відповідно до пп. 213.1.9 ст. 213 Податкового кодексу України, ставки податку встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків.

Відповідно до п. 216.9 ст. 216 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а у разі реалізації товарів фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок, - є дата надходження оплати за проданий товар.

Сума податку перераховується до бюджету суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за місячний податковий період (пп. 222.3 ст. 222 Податкового кодексу України).

Особа – суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів (пп. 222.3 ст. 222 Податкового кодексу України).

 

За яких обставин виникає обов’язок із подання декларації акцизного податку?

Відповідно до змін, внесених до ст. 49 Податкового кодексу України Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», обов’язок подавати декларацію акцизного податку у платника виникає за кожний звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, тобто у разі відсутності об’єктів (показників) оподаткування у звітному періоді декларація за такий звітний період може не подаватись.

Однак ця норма не стосується платників акцизного податку, які мають діючі (у тому числі призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством. Такі платники зобов’язані за кожний звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили вони господарську діяльність у звітному періоді.


Увага, для платників податків - «гаряча лінія» !


13.04.2016 року з 15:00 до 16:00 години буде проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з  начальником управління обслуговування платників ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області Глазиріною Н.М. на тему: «Адміністративні послуги».


Про електронні сервіси ДФС за «круглим столом» в ДПІ у Київському районі м. Одеси


Нещодавно в ДПІ Київського району м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області відбулось засідання «круглого столу» на тему «Електронні сервіси ДФС» за участю начальника Олени Мусієнко з бізнес-спільнотою.

Відкриваючи зустріч з представниками бізнесу посадовиця наголосила, що електронні сервіси ДФС є незамінними помічниками для платників податків, користувачам відкривається безліч можливостей, зокрема оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес – партнерами, мати доступ до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом на наявність помилок тощо. А головне – платник податків скоротить до мінімуму контакти з контролюючими органами та позбавиться необхідності додаткового візиту до податкової інспекції.

Під час засідання «круглого столу» було наголошено, що до 1 травня 2016 року триває кампанія  декларування доходів громадян. Звернуто увагу, що декларанти податку на доходи фізичних осіб мають змогу заповнювати та направляти до органів ДФС декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет, скориставшись оnlinе-сервісом ДФС.

Особлива увага постійно приділяється поданню звітності в електронному вигляді, - наголосила Олена Мусієнко та звернула увагу на те, що у теперішній час з урахуванням вимог Податкового кодексу встановлено обов'язкове подання декларації великими і середніми підприємствами в електронній формі із застосуванням електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Також кодексом передбачено подання платниками податку до податкового органу копії записів у Реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді одночасно з подачею декларацій за звітний податковий період.

ДФС України постійно вдосконалює та збільшує кількість електронних сервісів, головною метою створення яких є забезпечення платників наданням якісних та актуальних послуг. Так, для комфортного звітування на веб – порталі відомства (sfs.gov.ua) розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).

На завершення керівник податкової служби подякувала учасникам зустрічі за розуміння та співпрацю та наголосив на важливості проведення таких зустрічей, адже це створює не тільки позитивний імідж фіскальної служби, а й дозволяє їй виконувати свою основну державну функцію – наповнення дохідної частини бюджету.


За 3 місяці 2016 року до Зведеного бюджету платники Київського району м. Одеси сплатили майже 213 мільйонів гривень


За показниками, наданими фахівцями ДПІ у Київському районі м. Одеси  ГУ ДФС в Одеській  області впродовж січня - березня 2016 року до Зведеного бюджету України платниками ДПІ у Київському районі м. Одеси мобілізовано 213 мільйонів гривень, при запланованих 168,7 млн.грн. Зокрема надходження у березні склали майже 85 млн.грн..

До Державного бюджету надійшло 91 мільйонів гривень, що на 14,1 млн.грн. більше від планових значень. В розрізі основних податків, це:

- 19,2 млн. грн. податку на прибуток;

- 40,6 млн. грн податку на додану вартість;

- 17,9 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб;

Нагадуємо, що до 1 травня 2016 року триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2015 року. Декларація подається до органу ДФС за місцем реєстрації.

Декларування доходів – це виконання громадянами свого конституційного обов`язку та індивідуальний внесок у добробут держави!

 


Платники податків Київського району м. Одеси підтримують армію – до бюджету

перераховано більш ніж 6 млн. грн. військового збору

 


У січні - березні 2016 року платниками податків Київського району м. Одеси до державного бюджету перераховано понад 6 млн. грн. військового збору. Це на 1,8 млн. грн. або на 44% більше від запланованих показників. Лише у березні поточного року надходження військового збору склали 2,4 млн. грн..

Довідково: військовий збір запроваджено з 3 серпня 2014 року, ставка якого складає 1,5 відс. від об’єкта оподаткування.

Платниками збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.

 



З початку року до місцевого бюджету від платників

Київського району м. Одеси надійшло майже 122 млн. грн.

 

 


Як повідомили фахівці ДПІ у Київському районі м. Одеси у січні - березні 2016 року до місцевого бюджету надійшло майже 122 млн. грн., що на 41,3 млн. грн. більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Як завжди основним джерелом надходження до місцевого бюджету є єдиний податок. За січень - березень 2016 року його надходження склали 29,4 млн. грн. Темп росту становить 140,8%. В порівнянні з січнем-березнем минулого року надходження зросли на 9,7 млн. грн.

Також суттєво покращили фінансовий стан місцевого бюджету надходження акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. З перші три місяці поточного року платниками сплачено 14,6 млн. грн. акцизного податку.

Ще однією важливою складовою в наповненні місцевого бюджету є плата за землю. Загальна сума надходжень по платі за землю у січні-березні цього року склала 20,4 млн. грн. Доведене завдання перевиконано майже на 9 млн. грн.

 



З початку року Центром обслуговування платників

ДПІ у Київському районі м. Одеси надано 4781 тисяч адміністративних послуг

 


Протягом січня – березня 2016 року фахівцями Центру обслуговування платників податків ДПІ у Київському районі м. Одеси надано 4781 адміністративних послуг, з них - третина з видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків. За січень - березень цього року їх видано 1687.

Крім того, видано 97 довідки про відсутність податкової заборгованості, 873 витягів з реєстру платників єдиного податку,  зареєстровано 160 розрахункових книжок та 225 книг обліку розрахункових операцій.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрі обслуговування платників, фахівцями ДПІ у Київському районі м. Одеси проводяться письмові опитування за допомогою розташованої у приміщенні інспекції скриньки пропозицій та побажань.

Так, за січень – березень 2016 року через таку скриньку отримано 45 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центру.

В ЦОП ДПІ у Київському районі м. Одеси створені умови щодо належного та якісного обслуговування платників податків. В одному місці зосереджені всі необхідні послуги: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян.

У зручних для відвідувачів ЦОП місцях знаходяться зразки заповнених заяв та декларацій, а також належним чином оформлені інформаційні картки адміністративних послуг.

 

 

До уваги платників податків!

 


14 квітня 2016 року о 10.00 годині Територіальним відділенням ВГО «Асоціація платників податків України» в Одеській області спільно з Головним управлінням ДФС в Одеській області проводитиметься безкоштовний семінар для платників податків Одеської області на тему: «Зміни в податковому законодавстві у І кварталі 2016 року, актуальні питання оподаткування та обліку».

На семінарі будуть розглянуті питання щодо:

-    податку на прибуток;

-    ПДВ;

- застосування спрощеної системи оподаткування фізичними та юридичними особами;

-    податку на доходи фізичних осіб;

-    декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році;

-    податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- єдиного внеску на загальнообов‘язкове державне соціальне страхування,

-    плати за землю;

-    акцизного податку;

-    порядку та особливостей розрахунків з Пенсійним фондом тощо.

Лектори: фахівці Головного управління ДФС в Одеській області, Головного управління  Пенсійного фонду України в Одеській області та консультанти ТВ ВГО «АППУ» в Одеській області.

Семінар відбудеться за адресою: м.Одеса, Французький бульвар, 59 (конференц-зала санаторію «Біла акація»).

З організаційних питань щодо участі у семінарі  звертатися за телефонами: (048) 785-92-70, (048) 785-92-71, (048) 785-92-73.

Попередня реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1rda6fo7rRSEPl3kWdohHJj2IyKdmpAnev5ZiwSggekE/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link



У травні за новими формами подаються звіти щодо виробництва й обігу спирту,

алкогольних напоїв і тютюнових виробів

 


Нові форми звітності з виробництва й обігу спирту етилового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016  № 49.

У зв’язку з цим, суб’єкти господарювання, котрі отримали ліцензії на види діяльності, пов’язані з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним, подають звітність за наступними формами:

№ 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»;

№ 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»;

№ 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»;

№ 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»;

№ 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»;

№ 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі»;

№ 1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі».

Заповнення форм звітів здійснюється з використанням кодів продукції та кодів адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатком до наказу.

 

Затверджено акт інвентаризації пального

 


ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що з 05.04.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.02.2016 №219 «Про затвердження форми Акта інвентаризації обсягів залишку пального та Порядку його заповнення та подання», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 377/28507 (далі – Наказ №219).

Наказ №219 опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.04.2016 №25.

Відповідно до пункту 9 підрозділу 5 «Особливості застосування ставок акцизного податку та екологічного податку» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) Наказом №219 затверджена форма Акту інвентаризації обсягів залишку пального і Порядок заповнення та подання Акта інвентаризації обсягів залишку пального.

Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній пунктом 232.3 статті 232 Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування у системі електронного адміністрування реалізації пального (пункт 9 підрозділу 5 розділу ХХ Кодексу).

Пунктом 9 підрозділу 5 розділу ХХ Кодексу визначено, що дані акта проведення інвентаризації обсягів залишку пального можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дня його подання.

При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених у акті інвентаризації, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в Єдиному реєстрі електронних акцизних накладних на підставі даних акта перевірки.



Нові можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

 


У рамках кампанії декларування доходів громадян ДФС доопрацьовано електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) в частині надання можливості підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб (далі - Декларація) в електронному вигляді.

У відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) можна заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а у закритій частині (особистий кабінет) платник може подати декларацію в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД)

Форма та інструкція щодо заповнення такої декларації, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи».

Разом з тим повідомляємо, що на офіційному веб-порталі ДФС розміщено матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів в банері «Декларування доходів громадян» (http://sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2016/).



Всі податкові накладні, реєстрація яких здійснюється в ЄРПН,

після 1 квітня 2016 року, складаються лише за новою формою


ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників податку на додану вартість, що всі податкові накладні, реєстрація яких здійснюється в ЄРПН, після 1 квітня 2016 року, мають бути складені за новою формою (наказ Мінфіну від 31.12.2015 № 1307). Це стосується    і тих податкових накладних, у яких дата складання припадає на період  до 1 квітня 2016 року.

Довідково: лист ДФС України від 01.04.2016 № 11272/7/99-99-19-03-02-17 «Про запровадження нової форми податкової накладної  з 1 квітня 2016 року».

 

Встановлено норматив відрахувань частини чистого прибутку до держбюджету

 

 

Державна фіскальна служба України листом 29.03.2016 року № 10768/7/99-99-19-07-02-17 надала роз’яснення щодо відрахування до держбюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями.

Так, постановою КМУ України від 30.12.2015 р. № 1156 установлено норматив відрахувань частини чистого прибутку до держбюджету в розмірі 75%. Зазначена постанова набрала чинності з 1 січня 2016 року.

До 1 січня 2016 року державні унітарні підприємства та їх об’єднання були зобов’язані спрямовувати частину чистого прибутку (доходу) до Держбюджету України в розмірі:

- 30% державні унітарні підприємства, що є суб’єктами природних монополій, та державні унітарні підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 млн грн;

- 15% — інші державні унітарні підприємства.

Таким чином, відрахування до держбюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями в розмірі 75% здійснюється починаючи зі звітних періодів 2016 року.

Частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності за відповідний період протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств.

 

 

Дохід від продажу житлового будинку, в тому числі земельної ділянки,

що у власності більше трьох років, не оподатковується ПДФО

 

 

Дохід від продажу житлового будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташований такий будинок), що перебуває у власності фізичної особи понад три роки, не оподатковується ПДФО.

Однак, якщо такий продаж здійснюється разом із земельною ділянкою, що перевищує норми безоплатної приватизації, то частина доходу від продажу земельної ділянки, яка перевищує норми, встановлені статтею 121 Земельного кодексу, оподатковується за ставкою 5 % пропорційно сумі такого перевищення.

Згідно з п.172.1 ст.172 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.

Відповідно до п.172.2 ст.172 ПКУ дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об’єктів нерухомості, зазначених у пункті 172.1 цієї статті, або від продажу об’єкта нерухомості, не зазначеного в пункті 172.1 цієї статті, підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною пунктом 167.2 статті 167 цього Кодексу.

При цьому пунктом 1 статті 121 Земельного кодексу України від 25.10.2001 р. N 2768-III із змінами та доповненнями (далі - Земельний кодекс) встановлено норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

-для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

-для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

-для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара.

ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області нагадує, що деклараційна кампанія триває до 1 травня 2016 року.

 


Актуально для учасників ринку РРО!

 

 

ДПІ у Київському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області інформує, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №149 «Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування» (далі – Постанова №149) затверджено:

- Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;

- Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з приймання та переказу готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування (ПТКС).

Реалізація Постанови №149 сприятиме підвищенню ефективності контролю за операціями з купівлі-продажу іноземної валюти та готівковими розрахунками через платіжні термінали, забезпечить нормативно-правове регулювання застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у вказаних сферах, створить єдині підстави для розробки і впровадження нових сучасних моделей РРО, включення їх до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп’ютерних систем, а також для доопрацювання існуючих моделей РРО.

Постанова прийнята для реалізації норм Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», який передбачає обов’язкове застосування РРО під час здійснення операцій, зокрема:

- з купівлі-продажу іноземної валюти, якщо такі операції виконуються не у касах уповноважених банків;

- комерційних агентів банків та небанківських фінансових установ з приймання готівки для подальшого її переказу з використанням ПТКС, крім тих, що дають змогу здійснювати виключно операції з отримання коштів

Зважаючи на вищевикладене, ДФС України звернулася на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/241803.html) до усіх учасників ринку РРО з проханням для здійснення валютно-обмінних операцій та операцій з приймання та переказу готівкових коштів через ПТКС вжити заходів щодо неухильного виконання вимог законодавства:

- виробників касової техніки прискорити розробку, впровадження та надання заявок на включення у Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій реєстраторів, призначених для застосування при здійсненні операцій з приймання та переказу готівкових коштів через ПТКС та операцій з купівлі-продажу іноземної валюти. Для цього провести необхідні випробовування таких реєстраторів та подати заявки на включення до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.

- звернула увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з приймання готівкових коштів для подальшого їх переказу через ПТКС та суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти на необхідність налагодження роботи з виробниками касової техніки по впровадженню РРО, які відповідають вимогам щодо реалізації фіскальних функцій, затвердженим Постановою №149.

 

 

Громадянин проживає не за місцем прописки, до якого органу ДФС

подається декларація про майновий стан і доходи

 


Платник податків, який відповідно до норм чинного законодавства зобов'язаний (має право) надати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але на той час проживає не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місці,  має подати декларацію до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

Так, пунктом 45.1 ст. 45 Податкового кодексу України  передбачено, що платник податків - фізична особа зобов'язаний визначити свою податкову адресу.

Податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Платник податків - фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.

Крім того, ст. 3 Закону України "Про свободу пересування і вільний вибір місця проживання в Україні" від 11 грудня 2003 року N 1382  визначено, що місцем проживання є житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає постійно або тимчасово.

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце проживання. Реєстрація місця проживання особи здійснюється в день подання особою документів.

Реєстрація - це внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру про місце проживання або місце перебування особи.

Документи, до яких вносяться відомості про місце проживання та місце перебування особи, - паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні.

Поряд з цим, слід зазначити, що відповідно до п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу  податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

 

Обновлено 11.04.2016 09:25
 

Newsflash

ВНИМАНИЕ! АКЦИЯ "Медовый месяц" ко Дню бухгалтера!

ВНИМАНИЕ! АКЦИЯ "Медовый месяц" ко Дню бухгалтера!

У всех новых клиентов (юридических и физических лиц) только 1 месяц есть возможность приобрести программный комплекс «M.E.Doc» со скидкой до 70%!

Компьютерная программа «M.E.Doc» (My Electronic Document) предназначена для электронного документооборота:

с контролирующими органами
сдача электронной отчетности, регистрация налоговых накладных в электронном виде;

с контрагентами (партнёрами)
обмен налоговыми накладными, счетами, актами, договорами и другими юридически значимыми документами.

С помощью «M.E.Doc» Вы сможете автоматизировать процессы отчетности и документооборота в рамках одной программы!

Цены, период проведения акции, телефоны для уточнения деталей и заказа ПК смотрите  на сайте ТМ "Аркада-Гранд" - http://arkada.od.ua/akcii.php

п»їп»їп»ї